Satan i helvete domarjävel

Jag är så på tok förbannad på domarn att jag knappt orka skriva:

MEn en sak är säker. Hur i helvete kan jan ta en UTVISNING i en 5:e förlängning då spelarna är nog tröta som dom är?

Nej håller på att koka lika bra att inte låta det komma ut. Men en sak som är säker, är att denna domaren borde få sparken från allt Elitseriedömande. Så många gånger han ha dömt i våra matcher och så många gånger han ha dömt emot oss.

KAn ba säga Grattis till Christer Lärking som nu inte är den sämta domaren. Utan Sören Persson.

Var köpte du din FBK medlemskort? Hur mycke fick du ?
 
Okey han fick en puck på foten och han ville få slut på den, men va fasen lät du inte en annan domare ta över eller  begärt omspel  allt  annat  hade varit bra.

Nä nu orka jag inte skriva mer, kanske mer imorgon

Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

FÄRJESTAD VANN ÅÅÅÅHÅÅÅHÅÅÅ!!! :D: D::D:D:D

LEE GOREN!!! TJALALALALA

EERO SOMERVUORI !!! TJALLALALA

2009-03-26 @ 21:04:43
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: gabriella

gillar din blogg o kör på..inget är fel med att säga vad man tycker så länge man håller sig inom ramarna av nå gott sånär normala verbala, icke kränkande uttryck.. :-) ha ha visst fick jag till det bra nu..:-)



kram kusin gabbi

2009-03-28 @ 01:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0