The red devils

  VS

Jag har just avnjutit en fanastisk Champions League match med mitt kära Manchester UNITED i Första kvartsfinal mötet mot FC Porto.

Tyvärr fick matchen ett bittert slut för mitt kära Manchester. I 85 minuten satte våran målspruta Carlos Tevez, 2-1 inför våra GALNA Red Devil fans. I detta skede TRODDE jag United skulle ta övertaget inför returen i Portugal nästa vecka, MEN i 89 (!) minuten gjorde United ett misstag som straffade sig me 2-2.

Så nu bli de JÄVULSKT tufft 0-0 inför returen, inga mål ha vi med oss, utan Porto ha fördelen med att dom satte 2 bortamål idag.

.................................................................................................................................................................................................................


I och med denna match väcktes mitt Fotbollsintresse igen (det bruka vakna till liv då SAIK:s säsong ta slut) då följer jag UNITEDs march mot titlarna men också bruka är Fotbollen sommarsporten nr 1.

För fotboll kan man alltid se, en lätt sport som man fort lär sig reglerna. En tråkig regnig sommardag så kan man alltid slå på en Allsvensk match i fotboll och fastna för de.

Men också e de ju numera mitt "jobb". Skriver om Norsjö och Åmliden i deras respektive serie (brukar variera).


Men också spelas alltid VM och EM varannat år (dessa skifta mellan varann) och de är ju som bekant världens populäraste turnering.

.....................................................................................................................................................................................................

Här bjuder jag på fotboll när den är som bäst; Nämligen One touch eller Teamwork mål som i mina ögon är snyggare och bättre än inviduella prestationer som leder till mål






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0