Ikväll smäller det!!!!!!!!!!!!!

Be 1000 gånger om ursäkt för mitt svineri att jag inte ha skrivit på typ 2-3 veckor


IKVÄLL SMÄLLER DET 2 GÅNGER OM!!!!!!!!!


HOCKEY VM:
       Vs  

och

CHAMPIONS LEAGUE SEMI: MANCHESTER UNITED mot ARSENAL på Old Trafford!!!!!!!!!!!!!


  

                                            VS                                        

 
 

Jag ska se alternativ nr 2 dels för att:

* En av Englands största rivaliteter
* Första gången dessa möts i en CL semifinal
*  Manchester e MITT lag, jag ÄLSKA som FAAAN!!!


Och om jag få tippa så vinn Manchester med 2-0, målskyttar bli Ronaldo och Rooney, inför Semi nr 2 på Highbury

..................................................................................................................................................................................................


Som uppladdning ser jag på HETA sammandrabbningar mellan lagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0